Szállítás és Fizetés

A megrendelések fogadása, visszaigazolása, számlázás

Minden beérkezett megrendelésről automatikus visszaigazolást küldünk, melyben tájékoztatunk a megrendelése állapotáról. A megrendelésről számlát állítunk ki, amelyet a megrendelt órával együtt küldünk.

Fizetési lehetőségek

  1. Futárnál, PostaPonton készpénzzel (utánvét): Ha saját címére vagy Posta Pontra kéred a rendelt termék(ek) kiszállítását, és nem fizettél előre online, akkor partnerünk futárainál és a posta pontom készpénzzel tudsz fizetni. Átvételkor aláírásoddal igazolod a csomag átvételét és a fizetés tényét.
  2. Banki előreutalás: Ebben az esetben, a megrendelést követően email-ben tájékoztatunk a banki utalás részleteiről. Az email tartalmazza az eredeti számla bizonylat másolatát, mely alapján megteheted az utalást. A papír alapú számlát a csomag tartalmazza.
  3. Posta csomagautomatánál kártyával (utánvét): Ha postai csomagautomatába kéred a rendelt termék(ek) kiszállítását, és nem fizettél előre online, akkor a csomagautomatában elhelyezett terminálon keresztül kártyával lehet fizetni.

Szállítás

A házhozszállítás ingyenes. A szállítást megelőző napon, e-mail értesítést kapsz a kiszállításról. A szállítási idő: 1-2 munkanap között változik.

Webáruházunkban többféle szállítási mód választható:

  1. Házhozszállítás – a csomagot az MPL (Magyar Posta Logisztika) futárszolgálat viszi ki. Szállítási címként, mindenképpen olyan címet adj meg, ahol reggel 8 és délután 16 óra között elérhető vagy, ugyanis a kiszállítás ebben az időszakban történik. Fontos, hogy a szállítás címhez adj meg minden információt, például a kapucsengőn lévő nevet, ha az eltér az nevedtől. Amennyiben a munkahelyedre szállítunk, a cég nevét, egyéb fontos adatokat.
  2. PostaPont-ra történő szállítás – az ország legkiterjedtebb posta hálózata áll rendelkezésre, a csomag átvételére akkor, amikor Önnek megfelel.
  3. Posta csomagautomata – a Magyar Posta által üzemeltetett közel 50 csomagautomata az ország több tucat pontján, városok forgalmas helyein találhatóak.

Csomag átvétele

  1. Kérjük, a csomagot kézbesítéskor a futár előtt szíveskedj megvizsgálni, és ha sérült, vetess fel jegyzőkönyvet, és ne vedd át a csomagot!
  2. Amennyiben bármely okból a rendeléseddel nem egyezik a kapott termék, kérjük, azonnal lépj kapcsolatba ügyfélszolgálatunkkal, az esetleges problémák elkerülése végett.

Elérhetőségeink

  1. Postacím: 4400 Nyíregyháza, Kalevala stny. 24. 2/12.
  2. Tel.: +36 30 831 86 60
  3. Email cím: info[kukac]orazona.hu